FeyB yani 32-34. Haftada filan başlasa neyse de dedi. Ablamın sonlara doğru çıkmıştı tansiyonu ve aynı ilaçtan ona da başlamıştı ablam içmemiş 🫠 doğum yaptığında tansiyonunu düşürmek için çok uğraştılar 19/18 di bi gece boyunca düşmedi nerdeyse ışıkları filan hiç açtırmadılar. Açıkçası ben korkumdan kullanıyorum ilaçları