zengooo bu crp yi 7-8 aydır çekiyorum hep 20-40 arası gidip geldi doktorlar hep çok yüksek değil herşeyden yükselebilir dedi ben yine tedbir amaçlı enfeksiyon doktoruna gittim testler yaptı crp enfeksiyon hastalıkları herşeyi testler normal çıktı sebep bulunamadı romatizmal olabilir dedi öyle kaldı gebelik olmasına engel değil bu dereceler dedi gerçekten değilmiş şuan gebeyim doktorum yine sıkıntı değil dedi ama bilmiyorum tabi