nesli2018 Ufkumm canım ben 21.haftamdayım. -3 kilodayım hala daha almadım, bebek iyiyse doktorun sağlıklı diyorsa senin yok yere kilo almana gerek yok. Benim eksi kiloyla Doğuma giden tanıdığım var, önemli olan bebeğin sağlığı 😊
Aysebkr1258 Ufkumm 13 haftalık hamileyim ve hamileliğim başından beri 6 kilo kaybettim aşırı istifradan dolayı anca bu hafta yemek yemeğe başladım bir hafta daha sabret canım sonra düzene girecek inşallah
ZehraS Ufkumm korkacak bisey yok canim ben de 54 le hamile kaldim 5. Ayina kadar 51 kilo idim uc kilo verdim kusmakdan yiyememekden oluyo 5.5,5 ayindan sonra kilo alicaksin canim ben suan 63 kiloyum