SeymaSimsek Yeliz3503 bugün tam 34 olduk. Bebeğimin femur boyu ve kilosu 37. Hafta ile uyumlu. Gelişimi önden gitmeye başladı muhtemelen aramıza erken katılacak oğlumuz 🥰
Yeliz3503 Lolisko heyecanda varda daha çok biran an önce vakit geçmede sağlıkla doğsa diyorum körü bi hamilelik geçirdim
Ikimelekannesi_ SeymaSimsek bizde tam 34 olduk en son 31 de gittik 2 hafta önde gidiyordu perşembe günü randevum var baklim artik🫠🫠
Selinnn2 SeymaSimsek benimde 2hafta önden gidiyor baştan beri 37+3oldum hala gelmedi alakası yok bence önde olmasıyla gelmesinin
Yeliz3503 Ikimelekannesi_ bende cuma günü gidicem nasip olursa.en son 29 haftalıkken gittim 1970 kg dı
Tgba2727 Yeliz3503 Bugün 32 haftakik olduk dün kontrolümuz vardi şubat 13 14 gibi defi doguma doktor inşallah erken gelmez vaktinde gelir hepimizin de
Ikimelekannesi_ Yeliz3503 bizede 31 +2de 1900 kg demişti ama doğum pozisyonu almamıştı.Perşembe günü nts olacak dedi bklim🫠