Mervebes bende tip 1 liyim. Üç aylık 5.0 insülin 67 açlık tokluk şekerim de şükür hep ideal. 18 haftalık olacaz yarın ve kontrolüm de var bakalım bebiş nasıl. Baya dikkat ediyorum. Geçen ay gece ani şeker düşmesi yaşadım bugüne kdar hiç yaşamamıştım 42 kere falan düştü hemen endokrine gittim diyetimde değişiklik olmadı sadece ikindiyle akşam arasına iki ara öğün koyduk. Gece de kalkıp ölçüyorum eğer ki 70 in altındaysa bi bardak süt yarım mandalina yiyorum sabah şekerim 80 vs çıkıyo .. ama şekerin düşmesi kadar berbat birşey yokmuş. İlk kez ağladım şeker hastası olduğum için kendine yetememek ne kadar kötüymüş dedim. Çok şükür güzel toparladım düşmelerin olduğu dönem 5.7 olan üç aylık şekerim 5 e düştü.. eğer ki canım bişeler çekmişse yemişsem mutlaka yürüyüşümü artırıyorum zaten şekerim normal çıkıyo o zaman. Bol bol su içiyorum .. hala kilo almadım bu arada 😇güzel tarafı da bu şekerin ..