Kizlar kızım 5 yaşında dogdugundna beri güzel ilerleyen uyku duze imiz var öğlen 12 akşam 9 ve valla devam ediyor seneye birinci sınıfa başlıyacak ve öğlen uykusunu brakmasini istiyorum ben uyutmuyorum ama erkek kardeşi 3 yaşında onu uyutunca oda uyumak istiyor ne yapmalıyım resim yapsın diye salona oturuyorum bu seferde orda uyuya kalıyor basım derte yani