taze-anneady Bebeğinizin ilk kalp atışını kaçıncı haftada duydunuz? Kaçıncı haftaya kadar duyulmaması normal?
busaslan taze-anneady ben doktora gittiğimde 6 haftalık kalp atışları başlamış demişti ama 10. Haftada dinletiyorum demişt kalp atışını cuma günü kontrolüm var 9 haftalık olucaz belki dinletir
zumraninannesii taze-anneady ben 6 haftaligim k ti gittim duyamadım yarın sabah gidicem 9+3 haftalık olduk bakalım inşallah duyarım sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız
taze-anneady Dml991 ben geçen hafta gitmiştim keseyi gördük normal ultrasonda çatıdan kendini gördük 1 hafta sonra gel dedi bana hiç bilmiyorum
taze-anneady busaslan kendisi mi o şekilde dinletiyor yani yoksa yerleşim den kaynaklı mı benim adet dönemim kısa mesela çok süre geçmemiş oluyor onun gibi bir şey mi acaba
Becuk Bunları okuyunca şaşırdım. Ben tüp bebekle hamileyim. Bugün öğrendik pozitifi. Haftaya 5. Haftam olmuş olacak. Doktor pazartesi gel kalp atışını duyarız dedi. Ben anlamadım. O zaman erken olmuyor mu?
taze-anneady Becuk bende tam anlamdım son adetten hesap yapıyorlar normalde ona göre 7+2 yiz şuan ama normal benim tahminimce hesaplama göre 38 günlük şuan 😅😊
taze-anneady Becuk bu arada hayırlı olsun tebrik ederim sağlıkla kavuşun inşallah 🥰🥹. Ne kadar süre geçti sakıncası yoksa
busaslan taze-anneady yok hayır doktorumun kendi tercihi zaten çok küçükken dinlettiklerinde çok kısa bir süre dinletiyorlar ilk hamileliğimde de 2. Ayında dinletmişti doktorum