Kızlar geçen hafta 1cm aciklik vardı ve su sınırdaydı bugün hafif bi kahverengi lekenmem oldu acile gittik doktor alttan muayene yaptı ultrasona baktı nts yaptı birde suyum var mı diye bi cubukla test yaptı normal dedi eve geldim camasirimda epey kan vardı cocugun hareketleride normal şuan ama kanama muayeneden sonra normal mi ?