Merhabalar. İlk gebeliğim ağrıların ne yönde olacağını kestiremiyorum pek. Özel bölge değil ama Bi tık altı, iç bacağımın sağı da soluda şiddetli bir şekilde ağrıyor. 29 haftalık oldu bugün. Kontrole de daha var, yaşayan var mı? Ciddiye almalı mıyım, yoksa gebelikte normal mi?