Cannazlli_ Arkadaşlar merhaba 5 gün kolonun kullanımından sonra ayın 27 sinde çatlama iğnesi vurudurdum doktorum söylediği gibi ilişki de yaşadık daha önceden çatlama iğnesi ile hamile olanlar yada çoğul gebelik yaşıyanlar oldu mu
_yeni1tazeanne_ Cannazlli_ Çatlama iğnesinden sonra bende hamile kaldım bende ikiz gebelik istiyordum ama nasip olmadı Buna şükürler olsun 4 yılın ardından Rabbim size ve isteyipte olmayan herkese nasip etsin inşaallah 🤲
Cannazlli_ Minikkelebekkk ay inşallah çok teşekkür ederim bebeğinle sağlıklı mutlu bir ömür geçirirsiniz inşallah allah uzun bir ömür versin hayırlı bir evlat olsun hiç acısını çekme inşallah