eminegokk ben de tam ilk başlarda kullandım doktorum sorun olmaz dedi ama işte koltuk altından süt kanalları geçiyor yine ne olur ne olmaz dedim, genital de zaten bebek başlarda aşağıda oluyor oraya yakın diye hiç yapmadım en uzak yer diz ve altıydı en sorunlu bölgem de orasıydı zaten bayağı inceldi azaldı gibi iyi oldu sorun olmasa yine devam ederdim ama tabii yine doktorunuza danışın bazı doktorlar sorun olmaz diyor bazıları olur diyor