Bsryldz1 Selam anneler ve anne adayları. 6 gün reglim gecikti. 2 tane test yaptim silik çıktı bende dayanamadim beta değerime baktim 14,67 çıktı. Gebelik ihtimali var mı yok mu?
Alaska97 Bsryldz1 5 üzeri gebelik kabul ediliyor ama düzenli artış önemli 2 gün sonra kanı tekrarlayıp takip edebilirsiniz
momofmychildren Bsryldz1 hamilesin canim ama iki günde bir değere baktırmak lazım artış varsa her şey Yolundadir ♥️
Bsryldz1 Testten sonra lekelenme ile başlayan kanama yaşadım. Düşük gibi bisey olmus olabilir mi? Çok korkuyorum 🥺