Sevdimm Kızlar tek çocuğumuz dolap almayı düşünüyoruz ama baya pahalı dolaplar ben ikinci el alalım diyorum ama eşim tek cocugumuz sıfır alalım dıyo sızce ikinci el mi yoksa sıfır almakmı daha mantıklı?
Anneadayiii__ Sevdimm uzun süreli kullanacaksa sıfır bir şey alın derim ama durumunuz şu an yetmiyorsa ilerde de daha güzelini alırsınız 🌸
Lavinya_21 Sevdimm maddi sıkıntınız varsa 2. El alıp güzelce boyayabilir siniz hem emegınız de olur bebegınız için
Seymoshh Sevdimm mobilyanın sök tak olayı sıkıntı biraz yıpranıyor illaki uzun süreli kullanım için sıfır olması daha iyi yani benim 5.çocuğum dolaplarımız yeterli değil bende sıfır bakacağım
minimix Sevdimm Koçtaş’ta uygun fiyatlı dolaplar var bi bakın isterseniz. Dolaplar söküp takıldıkça deforme oluyo
Kediannesi1 Sevdimm 2. El aldım letgodan sıfır gibi gidip sıfır sunta alacağıma 2. El mdf aldım daha sağlam oldu