mrp2023 Efnan-77 3 haftalık derken son adet tarihinizden itibaren 3 hafta mı geçti yoksa yumurtlamadan sonra 3 haftamı
Reina Efnan-77 benimde reglim 3 gün gecikti, son adet tarihim 1 Aralık. 3 haftalık görünüyor ama bence o kadar değil. Çünkü testim çok silik çıktı. Üstte paylaştım
mammamiamama Reina 2aralıktı benimde 25gün döngüm. En son adet günümden 2gün sonra kan verdiğimde 2299çıkmıştı
Reina Ylzsvnk Narineee kızlar benimde 4+4 görünüyor, son adet tarihim 1 Aralık. Ama çok hayali göründü testte. Siz nasılsınız? Kaç gün geçti regliniz
Ylzsvnk Reina regl 4 gün kala kaset test negatif idi erken gebelik silik idi sonra 3 gün kala tekrarladım bi tık koyu kan pozitif 2 aralık tekrarladım günüm 1 gün geçti kıpkırmızı hata sayfamda paylaştım
Meraldeger Kızlar benim beta 360 doktora gittim keseyi görmedi erken dedi 1000-1500 olunca görünür dedi sizin nasıl şuan 4+6 yım hesaba göre
Ummuhnm Meraldeger bende aynıyım canım 4+5 acele etme bekle zaten önümüzde çok gün var ben 6haftalık olunca gidip görüneceğim erken gidince insan sitres oluyor göremeyince dua edelim sağlıkla gelsinler 😊❤️🤲🏻