Melihali canım orası klinik ve doktorları iyi değil zaten doktoru da yok kadın doğumda iki erkek doktoru vardı sanırım en son hiç memnun kalmadım ilgisiz değişikler 🤣🤣
Bir de orda doğum yapsan tıp merkezi oldugu için olası bişeyde yoğun bakımları falan yok seni başka hastaneye sevk edecekler sana tavsiyem tam kapsamlı bir hastaneye gitmen bide kaş gerçekten tam bi paragöz 🤣 üç kan tahliline 750 lira dedi şok etti beni 🤣