Merhabalar 38+2. Günümdeyim bugün doktor kontrolüm vardı bebek normal doğum pozisyonunda fakat kafası tam düzgün şekilde yerleşmemiş dedi pazartesi gününe kadar bekleyelim dedi merdiven inip çık bol bol yürü dedi umarım düzelir daha önce böyle bir durumla karşılaşan oldu mu acaba 🌸