Ezgolii bende biniyordum canım 9. Haftamda bıraktım çok lazım olursa biniyorum kendimde kullanıyorum riske atmak istemiyorum eşimde kullanıyor tümseklerde kasislerde dikkat edin bir de ani hareket yapmaktan kaçının doktoruma da danışmıştım 25. Haftama kadar binebileceğimi söylemişti