Deletedmom_85 çıtlama pıtlama ben de olmuyo oluyosa da dikkat etmemiş olabilirim 😂😂 doğum şeklim zorunlu genel anestezili sezaryen maalesef hiç istemiyordum ama sağlığımız için mecburun 😢 yıkama, kurutma, dolap yerleşimi, çanta hazırlığı, alışveriş ufak tefekler hariç bitti bi tek park yatağımız kurulacak. Minik bey ile tanışmaya 3 hafta falan kaldı diye düşünüyorum 🙏🙏