Bluedreams AA doktorun erkeği kadını mi olur. ? Bende hep öyle diyordum gitmem diye ama orda bi kaç bayan doktora gittim ilgi bulamadım. Eşim doktoruna denk gelde erkek kadın fark etmez dedi. Tabi saygı duyarım fikrinize. hiç ilgili bayan doktor bilmiyorum orada. Suriye hastanesi diye biliniyor her yerden fare gibi Suriyeli çıkıyor. Yeni bir hastane açmışlar onlar için tercumalnlar Vs ama hala ora geliyorlar sanki kendi insanlarının içinde muayene olmak istemiyor gibiler. Doktorlara bıkkınlık var. O hastane ile bir kaç da post okudum ilgisiz oldukları ile ilgili. Bayana yatış vermişler kadının kanaması olduğu halde kimse ilgilenmemis. Ego tavan herkesde diyodu en son bi hemşireyi dövmüş kadının çıkışını vermişler özelde doğum yapmış bebek kanalda çok kaldığından kafası hafif yamuk ve kordon donanması ile dogmus. Son günlerim o yüzden farklı bir hastaneye girişimi alamıyorum kabul etmiyorlar korkuyorum orda doğum yapmaktan. Bi gelen bir daha gelmem diyerek gidiyor.