Nurciiii Selam kızlar 👋 37. Haftamdayım 29. Haftadan itibaren suyumda azalma vardı oyüzden riskli gebelik grubundan araştırma hastanesine Sevkim yapılmıştı bugün kontrole geldim oğlum 2750 gram olmuş ❤️ Suyumda yine azalma olmuş ve hareketlerde azalma olursa hemen acile gelmemi söyled doktor normal giderse paZartesi Doğum için gelicem ☺️ İnatla direndi oğlum erken gelmedi dünyaya inşallah sonu da güzel olur 🙏🏻