Dilara_erc1 Kizlar karnimin agrisindan duramiyorum ince belimden karnima gelen bi agri var 32. haftaligiz ciger gelistirici vuruldum gecen hafta bebek kilolu oldugu icin erken gelebilir denmisti.. tansiyonum kac saatir ayni düsüremedim 13
minikkelebek_ Dilara_erc1 benimde 32.haftaya girmeme az kaldı karnımın içi ağrıyor geceleri ama geçiyor sabah olunca
Sumeyyealts Dilara_erc1 takip edin ne kadar sürede bir geliyor muhtemelen doğum sancısı bir kadın doğum acile gidin bence
Dilara_erc1 minikkelebek_ benim ici agrimiyo resmen adet olucakmisil gibi sancim var anlamadim gitti ya of
minikkelebek_ Dilara_erc1 bebeğin kafası yukarıda mı asagi da mı biliyor musunuz doktor kontrolüne gittiniz mi hiç
Ayse4242 Dilara_erc1 o zaman hemen gidin hastaneye iciniz rahat eder en azından sağlıcakla.gelsjn inşallah
bebilique Dilara_erc1 Hemşire dinlenince geçiyorsa olabilir demişti ama yarın doktor randevum var soracağım.