Hulo2105 bende bir sağlık çalışanıyim ve mümkün değil 9. Haftada yerleşme kanaması , Dr lar genel tabir kullanmışlar size diyeyim . Benim guldugum aslında kızdığım ya yerleşme kanamasidir korkmayın tarzı yaklaşımlar yazılmış, kimse Dr culuk oynamasın yanlış yönlendirmesin diyedir , 3+5 te oldu benim yerleşme kanamsi değildi , 8 de oldu değildi 10. Haftada oldu kahverengi leke değildi bana hiçbirinde Dr um yerleşme kanamsidir ya rahim büyüyor demedi , oturdu açıkladı bunu bende zaten sorguladım herşeyiyle , riskli gebelik Dr u benim Dr umun alanı ağzından daha böyle bir cümle duymadım biraz bilinçli olunmali