Merhaba bugün doktora gittim ultrasonda 2.400 çıktı ve kafası 33+4 civarı çıkıyor bacak da 32+4 civarı gelişimi geride biraz dedi ama sorun değil sorun olsaydı nts de çıkardı dedi bu durumu yaşayan varmı iki hafta önce gittiğimde herşey yolundaydı iki haftada sadece 200 gram almış şimdi biraz tedirgin oldum . Doktor dediyse vardır bir bildiği tabi ama yinede fikir amaçlı rahatlamak amaçlı yazdim