Gulcan11 Nurceyhan93 benim de İlk gebelikte vardı bebeğimin de benimde genişleme vardı aşırı da ödem vardı ama çok şükür doğumdan sonra benim de bebeğin de sıkıntısı gitti
Birisi00 Kevserehdhd Hayir daha girmedik 18 haftalikken doktor normal ultrasonda dedi. Erkek bebeklerde genelde goruyoruz dedi.
Kevserehdhd Birisi00 Hım anladım canm geçer inslalh benim doktorda detaylide dedi ama baska doktor her şey normal dedi özel mi doktorun
Mucizesinibekleyen Kevserehdhd detaylıya girdim orda sıkıntı yoktu 28. Haftada suyum azalmaya başlayınca genişleme başladı. Doğduktan sonra takibini yaptırdık
Irmakmomss19 Kevserehdhd down sendromu ihtimali dedi yüzde 80 90 sağlıklı oluyolar böyle durumla karşılaştığımizda ama dedi nadirde olsa dedi bana
Nurceyhan93 Irmakmomss19 bunu banada söyledi ama ikili testte normal çıktı ben fetal dna da yaptırdım o yüzden bu riskini düşürür dedi
QueenMother Nurceyhan93 benim bebeğimdede var canım detaylıda görüldü perinatolojiye sevk etti oda böbreklerde genişleme kalp kasındada kalınlık var takip edecez sadece dedi banada kız bebeklerinde genelde görülür dedi ama burda herkes erkek bebeklerde görül yazmış bende böbrekleri değilde kalbini taktım kafaya inş düzelir rabbim evlatlarımızı korusun sağ sağlıklı bi Şekilde kucağımıza almayı nasip etsin inş
Irmakmomss19 Kevserehdhd evet beni kendi doktorum perinotoloji bölümüne sevketti daha detaylı bakılsın diye o doktorda aynısını dedi ama düşük bı ihtimalmis ben testlerin hiçbirini yaptırmadigim için ihtimali söylediler nadirde olsa gorulebiliyo diye.
Gulcan11 Kevserehdhd erkek ti doktor dedi çoğunlukla erkeklerde çıkıyor ama korkmayın doğumdan sonra düzeliyor
Kevserehdhd Irmakmomss19 hayırlısı olsun canm hakkında benim bir dokror genisleme var dedi biri yok dedi
beybianne 30-31 haftalıkken bize de söylemişti doktor erkek bebeklerde çok oluyor doğunca mutlaka çocuk doktoruna gösterin demişti,korktuk bz de dua ettim hep bişey çıkmasın diye,35.hafta düzelmiş dedi son gittiğimizdee,çok şükür