Ya çok övünmüyorum sigara içmekle ama sigara içince de aman söyle kötü olur aman böyle kötü olura inanmıyorum ya
Ben ilk hamileligim de sigara içtim, ilk çocuğum alerjik astım.
Eve ben peki, annem ağzına sigara koymaz ki 90 li yillarda hersey daha masum organik, ben alerjik astım. Hatta öyle astimim ki ilaç bırakamıyorum