35+5 günlük hamileyim bazen günlerce hissetmiyorum ama hiç korkutmuyorum kendimi. Doktora göründüğümde bi sorun olduğunu söylemiyor. Çok takılmamak lazım ben hep eskileri düşünüyorum eskiden doktor kontrolleri bile olmazdı. Belki bazı insanlara göre geri kafalılık olabilir bu ama bana göre değil. Sonuç olarak kendinizi çok korkutmayın. Bebek ağırlaştıkça hareketleri azalır. Allah korusun bir şey olsa ilk anne olan bizler hissederiz. Dilerim herkes sağlıkla kucağına alsın bebeğini, bende öyle.🥰❤️