merbay5 Normalde şiştiği zaman ikisi şişiyordu ama şuan sağ ayağım normalde şiştiğine göre daha çok şişti sol ayağımda şişlik yok daha önce başına gelen var mı
-28- merbay5 bende aynı durumdayım 40+0 oldum bugün 2haftadır ayaklarım şişmeye başladı ama özellikle sol ayağım şişiyor idrarda protein kaçağına rastlanmadı ne yapcam bilmiyorum