Ttttttttttttt Kullanıp memnun kalan var mı bu ikinci soruşum kimsenin dikkatini çekmiyor kaynana postu açsam herkes gelir
Razee Ttttttttttttt yoykonun ürünleri genel olarak güzel ve kaliteli diye biliyorum ben travel sistem almadım quantum modelini aldım gayet kaliteli duruyor kullanışını bebiş doğunca görücez artık
Ttttttttttttt Razee evet onu da gördüm ona da baktım hatta ilk onu almayı düşündüm sonra eşim bunu da görmüş söyledi kararsız kaldım valla
Razee Ttttttttttttt ben travel sistemi kullanışlı bulmuyorum hangi tanıdığım aldıysa hep ikinci bi bebek arabası daha aldılar o yüzden ben direkt travel sistemi elemiştim kafamda tercih sizin tabi 😊
Dikkat-BebekVar Yotko travel kullanan biri olarak lanet olsun diyorum. Kazulet gibi olmasını geçtim ayrıca hayvan gibi katlanınca çok yer kaplıyor ve de inanılmaz kullanışsız. Ben şimdi yeniden kabin boy alıcam. Asla ama asla tavsiye etmiyorum