Karanfill Düdüklü tencere alacağım almışken iyi bı şey olsun. Fissler harici onerdiginiz çok iyi dediğiniz bir marka var mı?
Nurr_22_22 Karanfill 2 kere attım açılmadı trendyolda Schafer düdüklü tencere yazınca ilk çıkan tencer
Kahramankentli Bende taç kullanıyorum 1 yıldır gayet memnunum ama şimdi alacak olsam almazdım çünkü kapağın şeklinden dolayı iç hacmi baya daralıyor kapağı İçe basık şekilde çünkü Karaca alırdım heralde
Seymoshh Karanfill emsan ÖNERMİYORUM 😃kayınvaldem almıştı bir kaç ay içerisinde kapağında lastiğinde sorun oluştu kapanmıyor düzgün oturmuyor vs. Bende fissler kullanıcısıyım🫣tefaller çok iyi harici bilgim pek yok
Haticeclkk Karanfill zwilling kullanıyorum ilk kez kullanışımdı zaten bir sıkıntım olmadı 1,5 yıldır kullanıyorum