Selamlar 16+2 ikiz gebeyim bir hafta önce grip oldum üç dört gün geçti sonra tekrarladı bu sefer kuru bir öksürük beş dakikaya bir sürekli öksürüyorum ballı ıhlamur ballı süt içiyorum başka önerisi olan var mı bebeğe bir zararı olur mu çok öksürmenin acaba