Yasemin222 Selam kızlar kaçıncı hafta da detaylı usg girdiniz bebeğin cinsiyetini kaçıncı hafta da öğrendiniz ve netmiydi☺️ benim bebek kendini hep saklıyor🥹♥️
hayalim35 Yasemin222 23+6 haftalığım detyalıya girmedim 18 ile 22 haftalar arası die biliyorum yanlış da olabilir net bilmiyorum cinsiyetimizi net bilmiyoruz maaalesef göstermiyor
Bbusra011 Yasemin222 bana 14+2 de net kız dedi. 21. Haftada perinatolojiye gittim detaylı ultrason için oda net kız dedi
gata Yasemin222 18-23 haftalar arası oluyor. Cinsiyeti ben 12. Haftada öğrendim 16. Haftada net olarak tekrar belirtti. Detaylıya da haftaya giricem inşallah 21. Haftada
Sedasahin5 Yasemin222 bende detaylı USG ye yarın giricem 23 haftalık gebeyim benim bebekte hayla kendini saklıyor
Bebitom72 An53 devlette mi takiplisiniz sonucu direk kendi doktorunuza mı götürdünüz. Yoksa normal kontrol gününüzü mü beklediniz.
Yasemin222 Sedasahin5 nasıl öğrenicez acaba bana bi erkek bi kız dediler sonra göstermedi detaylıya girdim yine bacaklar kapalı merakla bekliyorum 😂
Elifnehir Yasemin222 detaylı ultrasona 22 de girdim daha iyi oluyormuş öyle demişti doktorum kendini hiç göstermedi detaylı ultrasonda kız oldu belli oldu 🩷
Cnuryasar Ben 20+5’te girdim detaylıya 21. Haftam bitiyordu gayet güzel gözüktü. 12. Haftada öğrendik kız olduğunu canım🩷
B_eyaz Yasemin222 21ci haftada girdim. Cinsiyeti 12 haftalıkken net diyemem ama kız demişti 16 da kesinleşti kız oldugu
An53 Bebitom72 Özelde takipliyim doktor bir sorun çıkarsa gel yoksa normal gelmen gereken zamanda gel dedi
Esenha Haftada cinsiyeti ogrenmistim detayli ultrasona 20. Haftafa girdim 24. Haftada kalp gelisimi tamamlaniyomus kontrole gitmistim tekrar iyi bir doktordu detaylimi ceken baya uzun incelemisti. Sadece beni degil tum hastalarini kontrole cagiriyomus