Kızlar bugün detaylı ultrasona girdim. Doktor tansiyonun çıkabilir çok tuzlu yeme dedi. Oysa çok tuzlu tüketen birisi de değilim. Ama son 2-3 gündür baya stresli günler yaşadım nabzımın normalde 75-85 arası olması gerekirken 110-120leri gördü. Bu sebeple olduğunu düşünüyorum. Gebelikte yüksek tansiyonu olanlar neler yapıyorsunuz nasıl besleniyorsunuz? Moral motivasyon durumlarınız nasıl🥲