Selam arkadaşlar 38 haftalık oldum bu zamana kaar doktorum bebeğimin başının ölçüsü hakkında hiçbirşey dememişti fakat bugun kontrolde baş ölçümünü biraz küçük olduğunu söyledi.Bende şimdiye kadar birşey demediğini nedenını sorduğumda bebek kanala yerleştiği için küçük çıkabılır dedi. Kafama takıldı bir sorun yoktur değil mi? Bu durumla karşılaşan var mı?