066 şimdi kafam karıştı hareket li olduğu için mi tedirgin sin yani öyle bir risk varsa hareketsiz durması iyi değil ama hareketleri gayet normal benim bebek 36 ya kadar çok hareketliydi bugün öğrendim iki hafta geride geliyor kilosu falan iyi kemik yapısı küçükmüş şuan 38 +4 haftalık bna hareketlerini saymam söylendi ve az atıyor ben ona dokununca oynuyor kendi durumunu takıp et hareket liyse iyi dır merak etme