İnanın evet çok zor bende tip1 im ilk 3 ay çok dengesiz oldu 1 hafta çok düzgün 1 hafta çok kötü gittiğide oldu şu an 17. Haftaya girdim çok şükür fetal dna testim iyi çıktı inanın ne kadar dikkat edersek edelim streste çok etkiliyor insan düşünmedende yapamıyor. Şekerime olabildiğinde dikkat edip, Bol bol dua ediyorum ben