Baris2024 tatlı ile ilgisi yok. Örneğin sabah uyandım açlık 90 çıktı çok güzel. Peynir zeytin yumurta salatalık yedim siyah ekmek ve şekersiz çay eşliğinde. 1saat sonrasına saat kuruyor ve ölçüyorsun. 160cikti. 140ın altında çıkması gerek. Bize zararı yok ama bebeğe zararlı. Allah korusun gebelik şekeri olan %5in karnında bebeğin ölüyor 😞…. korkuyorum. Bana sorsan benim de şekerim yoktu. Ama var işte