umut0808 Doğumdan sonra adet olmadım ama ilki tüp bebek olduğu için hiçte korunma ihtiyacı duymadık nasılsa olmuyor diye Rüyamda test yapıyordum içime Kürt düştü eczaneden test aldm
umut0808 elvangnc test yalnıştır diye düşünüyorm ben 😁yada çizgiyi sadece ben mi görüyorm dye düşündm