Ayseumut Martta dogumum 28 haftalık hamıleyım cokta ağırlaşmadan yapmak istiyorum aslında sızce daha erkenmi buzluğa çiğden börek sarma koymak ıcın yada ne zman koymalıyım
erdmdml Ayseumut bence değil bende yavaştan başlamayı düşünüyorum fakat çocuk odasının gelmesini onu yerleştirmeyi bekliyorum 🥲🥺
Ayse_gul46 Ayseumut 30 dan sonrası daha Zor oluyormus bende hemen hemen sizin kadar olunca yapmayi düşünüyorum 🙏
smyyedmr54 Ayseumut bu sizin durumunuza bağlı bir durum. Ben 39. Haftada tarhana, sebze kurutması konserveler yapmıştım. Agirlasacagim diye düşünmeyin. Hamilelik hastalık değildir
Ayseumut erdmdml aynen bnde enerjim varken yapıp aradan cıkarmak ıstıyorum koku felan olurmu acaba 2 bucuk ay buzlukta beklese
Ayseumut Ayse_gul46 aynen 30 da da kıyafetlerını yıkayıp hallederım dıyorum snra gercekten zor olur en ıyısı enerjım varken yapmak koku felan cıkarmı dıye merk ettm buzlukta nerden baksanız 2 bucuk ay felan durcak bısey olmaz sanırım dımı
Ayseumut smyyedmr54 işte ınsanın anı anına tutmuyor bıgun cok ıyıysem dıger gun halsız enerjım dusuk oluyor bısey yapasım gelmıo oyuzden son zamanlara bırakıp rıske atmak istemiyorum malum son zmanlar bıde detaylı ev temizlıgı yapmak gerekiyor 😆🙈
Ayseumut Ayse_gul46 aa cok ıyı ozman yapıyım cıksın aradan doguma yakın ev temizlıgı felanda yapmak gerekiyor oyuzden barı bu cıksın aradan 😀
gdaslik Ayseumut böreği pişmiş koyun. Biz öyle yapmıştık hemen misafir gelince çıkarıp ısıtıp ikram ettim. Ama annem el açması yapmıştı. Poğaça kurabiye kek falan da pişmiş oluyor buzlukta.
Ayseumut gdaslik yufkadan yapıcam el Açma becerim yok 🙈😀ama evet kurabıye kek felan pişmiş koyabilirm cok tesekkurler ❤️
Nur5516 Ayseumut iki çeşit kurabiye muffin kek yufkadan peynirli kıymalı börek koyacağım daha. Başlamadım ama yakında başlarım 31 haftalık :)
minimix Ayseumut Ayseumut bence hiç erken değil börek içli köfte mantı yapıp koydum ben de annem sarma sarıp koyacak menemenlik sos vs hazır. hamileliğim aşırı rahat geçmesine rağmen ben 35.haftadan sonra baya zorlanıyorum özellikle 38den sonra inanılmaz bi koku hassasiyeti başladı yemek pişen yerde duramıyorum