Beybi_2022 Bugün bir kızımın olacağını öğrendim ve çok heyecanlıyım yolumuz uzun ama kızıma en güzel ismi seçmek istiyorum . Güzel anneler sizlerden yardım bekliyorum haydiyin herkes aklına geleni yazsın şuan için hoşuma giden isim İNCİ🤍
umut1103 Beybi_2022 çok tebrik ederim🌸 Allahım sağlıkla tamamlanmanızı nasip etsin inşallah🫶🏼 bende 27 haftalık hamileyim, kızımız olacak Allahın izniyle☺️ Melina koyacağız bizde🌸
Civcivim33 Beybi_2022 hayırlı olsun 🙏 inci güzel isim 👌ben kızımda hamileyken çok düşündüm araştırdım güneş ismine karar vermiştik bicok kişide duyunca son anda Ezgi Sare koyduk 🙃
Mariaa Beybi_2022 annemın adı da inci Cok guzel bır naif bir isim 💜 Ve gercekten ismi gibi degerli ve kıymetlidir çevrede 😊