dilansari 26+2 haftamdayım açlık şekerim 79 tokluk 92.9 çıktı normal mi bilen varsa yazabilir mi şeker yüklemesi yaptırmak sağlıklı gelmiyor açıkcası doktorumunda yorumuna istinaden karar vereceğim tabii ki ama yazarsanız çok sevinirim 🥰🌸
naneliseker_ dilansari seker yuklemesi yapılmadan anlaşılmaz. Benimde düşük çıkıyordu. Tavsiye ederim 🥲 Haberiniz olmazsa daha tehlikeli.
Popi dilansari doktorum gerek görmedi yaptırmadım ben. Bebek haftasında ilerliyor ve şekerli, paketli gıdalar tüketen biri değilim ben. 2 lt su ve her gün yürüyüş yapıyorum. ben bu şekilde dikkat ederek ilerliyorum.
dilansari naneliseker_ hadi ya bende kararsızlık yaşıyorum şu an bu konuda 50mg şeker yüklemesi mi yaptırmıştınız peki
naneliseker_ dilansari 75 yaptırdım canım ve 226 çıktı baya yüksekti. Haberim oyle oluştu dikkat ettim elimden ne gelirse.
dilansari naneliseker_ anladım benide doktor biraz erken uyarmıştı 1 haftalık önden gitme durumundan dolayı 2 aydır dikkat ediyorum yediklerime ama net bir şey söylenmeyince yapılmalı veya yapılmasada olur gibi kafa karışıyor ister istemez tabii mühim olan bebeğin ve bizim sağlığımız en nihayetinde
naneliseker_ dilansari elbette öyle. Zaten seker şüphesi şu fazlalığı, bebegin önde gitmesi vs, den oluşur. Dikkat etmeniz de iyi birsey ama seker yuklemesi sonucu net birseyler öğrenmeniz zararlı değil. :)