Herkese merhabalar🌸 27. Haftadayım ve 3-4 gün önce son kontrolüme gittim. Son 2-3 haftadır bu zamana kadar takip eden doktorum da içime sinmeyen şeyler var kendimi hiç rahat hissetmiyorum. Çevremdeki arkadaşlarımın çok önerdiği bir doktor var. Bu haftadan sonra doktor değişimi yapmam normal olur mu, gideceğim doktor da ilgilenir mi açıkçası hep bi kafam da sorular var. Haftaya bir gidip muayene olayım diyorum ama benim gibi doktor değişimi yapan arkadaşlar varsa bir akıl almak istedim. Bu değişiklik sürecinde bilmem gereken birşey var mı? Herkese iyi akşamlar🫶🏼 şimdiden teşekkürler dönüşleriniz için