Eylulasyamom kafanızı biraz fazla takmissimiz stresten bebeisi düşürmeyin derim , birşey yok sakin. Adetime iki gün kala 2.6 ile öğrendim , battan 2 gün sobra verdim yani 2.6 dan tam 4 gün sonra yine sağlık ocağında verdim 113 tü , sağlıkla ilerliyor gebeligim