sevgininpitircikleri Kızlaar bz bugün kontrole gittik 9+1 olmuşuz allahım doktora gideceğim günün gecesi sabah olmuyor bana stresten🥲 Herşey yolunda olduğunu söyledi doktorum çok şükür .
deryaa_milena sevgininpitircikleri ne güzel inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız bebişinizi 🥰 benim de 6+6 sürekli kontrole gitmek istiyorum her şey yolunda mı merak ediyorum dediğiniz gibi son gece meraktan uyuyamıyorum bile 😀
sevgininpitircikleri deryaa_milena inşallahh hepimiz alalım hayırla sağlıkla . 1kızım var 4 yaşında eylüldede kürtaj oldum . İlk çocuğumda böyle tedirginliklerim hiç olmamıştı ama yaşanmışlıklar insanı endişeye düşürüyor . Rabbim acı göstermesin 🤲🏻🤲🏻
deryaa_milena sevgininpitircikleri Allah bağışlasın ne güzel bir evladınız varmış 😇 ben de ağustosta kürtaj oldum ondan dolayı bi korku var hep olumsuz düşünüyorum yine mi aynı olur diye