selim10 Yeni doğacak olan bebek için kaç kat kıyafet alınması yeterli olur, içeriği nasıl olmalı . Neler alınması gerekli, yazabilir misiniz arkadaşlar
Momela selim10 - [ ] Elektrikli süt sağma pompası lansinoh [ ] Süt saklama poşeti [ ] Bebek arabası [ ] Reflü yatağı [ ] Bebek yağı [ ] Bebek termosu [ ] 1 numara hip mama [x] 3 tane yelek [x] Patik [x] Ateş ölçer [x] 10 tane ağız mendili [x] 2 tane nevresim takımı [x] 4-5 tane alt üst pijama [x] Termometre [x] 2 tane kalın - 2 tane ince battaniye [x] 5-6 tane zıbın [x] 5-6 adet çorap [x] Biberon yıkama fırçası [x] 3 tane hastane çıkışı [x] Oto koltuğu [x] Çamaşır deterjanı ( paraben içermeyecek) [x] Banyo süngeri [x] Banyo filesi [x] Bere [x] 5-6 çift eldiven Puşet örtüsü Göğüs ucuna gümüş kapak (Doğumdan sonra belli olur) [ ] Emzirme önlüğü [ ] Ana kucağı [x] Hırka [x] Tarak
selim10 Momela süt saklama poşeti kesin gerekli mi, birde Mama almaya gerek var mı hemen. Gerçi süt gelmeyebilir değil mi hemen🤔
selim10 Momela bide siz şu an kaç haftalıksınız. Biz 23 olacağız, başlamam iyi olur değil mi şu an. Sadece yatak, beşik, bebek arabası aldık. Puset bebek arabasının içinde
selim10 sedseda kıyafet olarak peki, siz neler aldınız. Mayıs başı doğum dedi doktor. Hangi aydan kaç kıyafet almalıyım sizce
Anoniiim selim10 benim de Mayıs başı görünüyor. 2 tane yenidoğan takım alıp geri kalanı 3 ay olarak almayı planlıyorum. Ama kafam çok karışık uzun kollu ince şeyler mi almalıyım, kısa kollu almalı mıyım çok arada kaldım😕
sedseda selim10 ben yaklaşık 10 takım aldım aldıklarım kimisi yenidoğan kimisi 0-3 ay. 3-6 ay birkaç tane aldım ihtiyaç halinde almayı düşünüyorum ilk etapta yetecek şeyleri hallettim 🥰