Fatimanur ay hiç tiksinmiyor hem niye tiksinsin iyi günde kötü günde diye söz vermiyor muyuz. Ben normal doğum yaptım. Doğum yaptığım andan iyileşene kadar vajina bakımımi eşim yaptı dependimi bile eşim değiştirdi. Annemle babam ben 5 yaşındayken ayrıldı annem doğumda vardı ama nedense onun yanında şeyimi açacak kanımı falan görmesini isteyecek kadar rahat edemedim. Eşimde kimseye bırakmadı zaten Allah razı olsun. Kremlerimi bile eşim sürdü dikiş üzerine. Ve bana çok hayran olduğunu nasıl normal doğum yapabildiğimi bana tekrar tekrar aşık olduğunu söyledi durdu. Ben kadın olsam asla yapamazdim der hâlâ