Selam kızlar şuan 25 haftalığım karnım büyüdükçe özel bölgeyi görememeye başladım ağda da yapamıyorum cildimin alerjisi var doğum yaklaştıkça bu kıl tüy meseleleri canımı sıkıyor sizler nasıl alıyorsunuz ?veya nasıl görebiliyorsunuz ?hadi doğuma hazırlıksız yakalanırsam 😂 tüm fikirlere açığım