Ben dün gece acile gittim doktorum gün içinde her hangi bi Ağrı’da gel dedi hemen sezeryana alinirsin dedi ama gittiğimde oradaki doktorda üç cm açılma olmadan biz burda sezeryan yapmıyoruz dedi ne alaka cidden açılma olması sezeryanda saatlerce ağrı cektim sonunda eve geri yolladılar çocuk ters normal olmam imkansız ama açılma diye tutturdular anlamadım benxe bu işi yaa cidden stres yapmaktan çocuğa zarar gelicek diye korkuyorum sizede bu tarz bişey dendimi