Ben gebeleğimin 20. Haftasına kadar düşük tehlikesinden dolayı fitil olarak kullandım 24.haftamda tekrar başladı bebeğim erken dönmüştü aşağıya baskı yapıyordu. Şuanda kullanmıyorum 27.haftama kadar kullandım toparladığımız için ancak rahim boyunda kısalma durumunda enfeksiyon ağrıları durumunda vs kullandırıyorlar diye biliyorum.