Ay ağlamak istiyorum ya Çok korkuyorumsuni sancıdan falan 40 hafta 2 gün oldu sancı yok kızım da doğurmuştum şimdi sancım gelmişti Niye böyle oldu bilmiyorum kızlarsuni sancıkendi sancından daha mı yoğun acaba doktora gitmiyorum korkudan Bir de kızım var 1 yaşında Az daha bekleyeyim diyorum ama Allah kolaylık versin canım sağ ol hepimize