Asli112 Selam kızlar size bir soru sormak istiyorum. Astım hastasıyım ben ve normal doğum yapmak istiyorum ama çevremdeki herkes çok zor olur yapamazsın diyor. Astım hastası olupta normal doğum yapan var mı aranızda?
MelteM2cck Asli112 bende astım hastasıyım. Astım doktorum normal doğum yapmama izin vermiyor. Ssvd istiyordum izin vermedi doktorum. Hatta sezaryen da bile genel anestezi izin vermiyor. Riskli durum
Asli112 Kadın doğum doktorunuz ne diyor bu konuya acaba ? Ben henüz sormadım zorlasa bile engel olmaz diye düşünmüştüm